Umowy

Jesteśmy świadomi naszej odpowiedzialności za rzetelne prowadzenie projektów naszych Kontrahentów. Podstawowe założenia społecznej odpowiedzialności biznesu są zawsze podstawą codziennych relacjach biznesowych z Kontrahentami.

Usługa jaką jest indywidualna Umowa Serwisowa to najlepsza inwestycja w bezpieczeństwo oraz zapewnienie ciągłości pracy wszystkich systemów oraz rozwiązań informatycznych naszych Kontrahentów objętych umową serwisową.

Kontrakt serwisowy

Zawarcie Umowy Serwisowej daje przede wszystkim 100% bezpieczeństwa działania i funkcjonowania systemów informatycznych naszych Kontrahentów oraz zapewnia w dłuższym okresie optymalizację kosztów ich funkcjonowania oraz stabilny rozwój infrastruktury.

Zakres Umowy Serwisowej w każdym przypadku jest indywidualnie precyzowany oraz dostosowywany do bieżących potrzeb oraz środowiska pracy danego przedsiębiorstwa.

Pierwszy krok

Nasz Konsultant chętnie udzieli odpowiedzi na Państwa pytania i zaprezentuje możliwości współpracy oraz sposób realizacji wybranych usług.

W celu umówienia spotkania prosimy o kontakt z Działem Handlowym:
T: 68 410 56 03
E: dh@gamp.pl.

Pozostajemy do Państwa dyspozycji.

Parametry Umowy

  • GSU (Gotowość świadczenia usługi) – gwarantowany czasy reakcji serwisanta/konsultanta na miejscu w siedzibie Kontrahenta.
  • CR (Czas reakcji) – gwarantowany czas reakcji Serwisu na zgłoszenie awarii/usterki.
  • Hotline – asysta telefoniczna (pomoc techniczna) – jedna z funkcji naszego Helpdesk.
  • Disaster Recovery – urządzenia zastępcze na czas naprawy.
  • Indywidualny opiekun – główny opiekun serwisowy oraz indywidualny opiekun handlowy, obniżenie kosztów rozbudowy systemów informatycznych – poprzez rabaty na usługi informatyczne oraz sprzęt.
  • Serwis doraźny – stałe przeglądy konserwacyjne systemów i urządzeń jak również okresowe np. przed większym natężeniem eksploatacji lub inwentaryzacją.