Obsługa informatyczna firm — dlaczego warto w nią zainwestować?
- Czytaj dalej


W ramach usługi outsourcingu IT przejmujemy opiekę nad infrastrukturą informatyczną naszych klientów, a więc komputerami, sieciami lokalnymi, serwerami oraz urządzeniami sieciowymi.
Obsługa informatyczna firm to także wsparcie wewnętrznych działów IT w codziennych wyzwaniach – zarówno jako pierwsza, jak i druga linia wsparcia.
Oferujemy kompleksowe usługi IT, dlatego jeśli szukasz solidnego partnera technologicznego, gotowego do przejęcia wszystkich zadań związanych z obszarem IT, możesz na nas polegać.
Zapewniamy pełen zakres usług informatycznych, a także wsparcie Twojego działu informatycznego w efektywnym zarządzaniu infrastrukturą IT.
Średnie doświadczenie naszego zespołu w obszarze outsourcingu IT przekracza 15 lat, co gwarantuje, że infrastruktura informatyczna Twojej firmy jest w rękach doświadczonych specjalistów.



I linia wsparcia
Pierwsza linia wsparcia, zwana również helpdeskiem, jest pierwszym punktem kontaktu dla użytkowników zgłaszających problemy techniczne.
Pracownicy I linii wsparcia są odpowiedzialni za odbieranie zgłoszeń i udzielanie podstawowej pomocy technicznej, takiej jak:
Jeśli problem przekracza umiejętności I linii wsparcia, zostaje przekazany do II linii wsparcia.

II linia wsparcia
Druga linia wsparcia to bardziej zaawansowany technicznie zespół, który otrzymuje zgłoszenia od I linii wsparcia, które nie zostały rozwiązane.
Pracownicy II linii wsparcia mają specjalistyczną wiedzę na temat systemów i oprogramowania, dlatego są w stanie rozwiązywać bardziej skomplikowane problemy.
Do ich zadań należą:
Wdrożenia usług IT
Oferujemy pełne wsparcie we wdrożeniach i konfiguracji rozwiązań IT, które zwiększą bezpieczeństwo i efektywność Twojej organizacji.
Wdrożenia systemów bezpieczeństwa internetowego i sieci
Wdrożenie i konfiguracja narzędzi IT
Wdrożenia Microsoft 365
Wdrożenie i konfiguracja Active Directory
Migracje systemów i serwerów pocztowych
Wdrożenia programów antywirusowych
Wsparcie IT
Zapewniamy profesjonalne wsparcie IT dostosowane do potrzeb Twojego biznesu.
Instalacja i konfiguracja nowego sprzętu (komputery, urządzenia peryferyjne, podzespoły)
Aktualizacja i konfiguracja oprogramowania systemowego i antywirusowego na stacjach roboczych
Doradztwo informatyczne w zakresie nowoczesnych technologii
Serwis sprzętu i komputerów
Modernizacja komputerów
Helpdesk
Konfiguracja kont mailowych
Usuwanie awarii sprzętowych i programowych
Administracja IT
Oferujemy kompleksową administrację IT, która zapewnia stabilność, bezpieczeństwo i optymalną wydajność Twojej infrastruktury.
Konfigurowanie szyfrowanych wirtualnych sieci prywatnych VPN
Administrowanie sieciami komputerowymi
Administrowanie serwerami i macierzami
Konfiguracja serwerów w sieci
Zarządzanie usługami np. Microsoft 365
Zarządzanie bezpieczeństwem sieci
Projektowanie sieci teleinformatycznych
Konfiguracja urządzeń sieciowych
Backup danych
Zarządzanie infrastrukturą teleinformatyczną


Nie boimy się wyzwań, dlatego angażujemy się we współprace, które wymagają od nas niestandardowego GSU (gotowość świadczenia usług), nawet jeśli oznacza to dla nas pełną gotowość przez cały rok.
Potrafimy radzić sobie w trudnych sytuacjach i chociaż wiemy, że awarie w biznesie się zdarzają, przechodzimy przez nie wspólnie z naszymi klientami.


Nowe współprace w zakresie obsługi informatycznej rozpoczynamy od analizy infrastruktury, podczas której oceniamy funkcjonowanie sprzętu, oprogramowania, sieci oraz stopień bezpieczeństwa danych.
Przeprowadzamy audyt IT, na podstawie którego przedstawiamy rekomendacje zmian i modernizacji, a następnie wspieramy Cię w doborze i wdrożeniu najlepszych rozwiązań dla Twojej firmy.
Każdemu klientowi przydzielamy dedykowanego opiekuna, który zapewnia wsparcie informatyczne na każdym etapie współpracy.


Posiadamy własne centra danych o klasie dostępności Tier III zlokalizowane w Polsce. Dzięki temu nasi klienci mogą korzystać z dodatkowych usług chmurowych, takich jak:


Dzięki udziałowi w programie SPLA (Services Provider License Agreement), nasi klienci mogą korzystać z wszystkich rozwiązań serwerowych i biznesowych firmy Microsoft za miesięczną opłatą.
Oznacza to, że nie muszą nabywać własnych licencji, lecz mogą korzystać bezpośrednio z licencji udostępnionych przez usługodawcę, czyli przez nas.
Microsoft SPLA to rozwiązanie dla firm, które chcą w elastyczny sposób korzystać z najnowszych produktów i wersji oprogramowania Microsoft, płacąc jedynie za licencje, których faktycznie używają.


Abonament sprawdza się, gdy potrzebna jest stała obsługa informatyczna firm i przewidywalny budżet – to wygodny model dla organizacji oczekujących ciągłego wsparcia, monitoringu oraz szybkiej reakcji bez każdorazowych akceptacji kosztów. Rozliczenie godzinowe lepiej pasuje tam, gdzie usługi it są potrzebne okazjonalnie, np. przy pojedynczych projektach. W obu modelach możemy działać jako partner IT elastycznie dobierając zakres usług.
Koszt outsourcingu IT zależy od wielkości i złożoności środowiska, wymaganych poziomów SLA (np. czasów reakcji i dostępności poza standardowymi godzinami pracy) oraz zakresu świadczonych usług.
Większość zgłoszeń rozwiązujemy zdalnie – szybciej i bez kosztów dojazdu. To najlepsze podejście w przypadku obsługi informatycznej oraz zadań helpdesk. Na obiekt przyjeżdżamy w przypadku awarii sprzętu, modernizacji oraz prac sieciowych.


