System do zarządzania powierzchniami — GapMap
Pomagamy klientom z różnych branż w cyfrowej transformacji ich firm, tworząc dedykowane aplikacje mobilne i internetowe. Jednym z takich rozwiązań jest GapMap — system dedykowany biznesom zajmującym się zarządzaniem i sprzedażą powierzchni handlowych.
Spis treści
O systemie
System został stworzony dla Zielonogórskiego Rynku Rolno-Towarowego S.A. w celu usprawnienia zarządzania i sprzedaży stanowisk podczas cotygodniowej Giełdy Niedzielnej. Rozwiązanie zaprojektowaliśmy w taki sposób, aby można je było spersonalizować i dostosować do potrzeb różnych firm, które opierają swoje działania na zarządzaniu i sprzedaży powierzchni.
Komu dedykujemy system do zarządzania powierzchniami?
System do zarządzania powierzchniami może być wykorzystywany w następujących biznesach i branżach:
- Rynki i centra hurtowe
- Targi i wystawy
- Organizacja wydarzeń i konferencji
- Stadniny koni
- Cmentarze komunalne
System pomaga w organizacji przestrzeni handlowej poprzez edytor mapowy, za pomocą którego jest możliwość podzielenia powierzchni np. na obszary, a obszary na partycje lub stanowiska.
Dodatkowo do każdego obszaru lub stanowiska można przypisać odpowiedni rodzaj asortymentu oraz dostęp do mediów, co ułatwia sprzedaż przestrzeni handlowych oraz zarządzanie nimi.
Co zyskasz dzięki wdrożeniu?
- Lepsza organizacja i planowanie wydarzeń
System posiada funkcję interaktywnego kalendarza, co umożliwia planowanie cyklicznych wydarzeń. Zaplanowane wydarzenia są widoczne dla wystawców w portalu, dzięki czemu mają oni wgląd w harmonogram eventów i mogą wybrać wydarzenie, na które chcą wykupić stanowisko.
- Możliwość dokonywania zakupu miejsc przez Internet
Dzięki integracji portalu z systemem płatności elektronicznych wystawcy mają możliwość wygodnych zakupów przestrzeni handlowych przez Internet.
- Automatyczne wystawianie dokumentów sprzedaży
System poprzez integrację z systemami finansowo-księgowymi automatycznie wystawia dokumenty sprzedaży, co w pełni usprawnia proces naliczania opłat oraz eliminuje potrzebę podwójnego wprowadzania tych samych informacji.
- Prowadzenie dokumentacji w formie elektronicznej
System pozwala na prowadzenie całości dokumentacji, takiej jak zamówienia, rezerwacje, faktury oraz bilety w formie online. Dzięki temu eliminuje konieczność trzymania ogromnej liczby papierowych dokumentów, co oszczędza miejsce i redukuje ryzyko ich utraty lub zniszczenia.
- Efektywne zarządzanie powierzchniami
Jedną z funkcjonalności systemu są rozbudowane raporty Business Intelligence, które pomagają w efektywniejszym zarządzaniu powierzchniami handlowymi. System umożliwia także definiowanie zmiennych, takich jak opłaty dodatkowe, opłaty związane ze zużyciem mediów oraz cenniki sezonowe dla asortymentów lub stanowisk.
- Zwiększenie kontroli nad pracą inkasentów
GapMap umożliwia pełną kontrolę online nad pracą inkasentów w czasie wydarzenia. W aplikacji zaimplementowano narzędzie, które monitoruje na bieżąco postęp prac każdego inkasenta oraz prezentuje rozbudowane statystyki dla każdego stanowiska handlowego.
- Precyzyjne wycenianie stanowisk
System umożliwia rozliczanie definiowanych przez organizatora opłat dodatkowych oraz opłat związanych ze użyciem mediów, takich jak woda czy prąd indywidualnie dla każdego stanowiska handlowego. Dzięki temu organizatorzy mogą precyzyjnie skalkulować koszty dodatkowe dla każdej partycji, co ułatwia wycenę przestrzeni wystawienniczej i eliminuje ryzyko nieprzewidzianych, dodatkowych kosztów.
- Możliwość zakupu jednorazowych stanowisk podczas wydarzenia u inkasenta
Uczestnicy mają możliwość dokonywania zakupu jednorazowych stanowisk podczas wydarzenia, bezpośrednio u inkasenta, co zwiększa wygodę i elastyczność dla potencjalnych wystawców.
Funkcje systemu
Rozwiązanie składa się z trzech zintegrowanych ze sobą części: panelu administracyjnego, portalu dla wystawców oraz aplikacji na tablet.
- Panel administracyjny
Jest to narzędzie skierowane do operatorów i administratorów obiektów, umożliwiające przeniesienie obiektu do wirtualnej przestrzeni i zarządzanie nim.
- Możliwość wizualizacji powierzchni i podziału jej na obszary, budynki lub parcele za pomocą edytora mapowego.
- Planowanie wydarzeń i dodawanie ich do interaktywnego kalendarza.
- Tworzenie i przeglądanie raportów w kompleksowym zestawieniu.
- Przydzielanie zadań konkretnym pracownikom.
- Blokowanie wystawców, którzy naruszają regulamin lub nie uregulowali płatności.
- Kontrola pracy inkasentów.
- Dostęp do informacji o wystawcach oraz tworzenie nowych profili.
- Przeglądanie wszystkich dokumentów i faktur w jednym miejscu.
- Portal dla wystawców
Portal ten stanowi miejsce, w którym wystawcy mogą wybrać odpowiednią powierzchnię wystawienniczą i dokonać zakupu.
- Możliwość zakupu stanowiska na dłuższy okres czasu dzięki opcji abonamentowej.
- Dokonywanie jednorazowych zakupów wybranej powierzchni wystawienniczej.
- Dostęp do interaktywnego kalendarza z informacjami o nadchodzących wydarzeniach dla konkretnej lokalizacji.
- Możliwość kontrolowania płatności.
- Opcja planowania urlopów.
- Aplikacja na tablet
Aplikacja na tablet jest udogodnieniem dla pracowników obiektów, którzy są odpowiedzialni za monitorowanie stanowisk.
- Możliwość jednorazowej sprzedaży stanowisk podczas wydarzenia.
- Opcja weryfikacji stanowisk.
- Dostęp do informacji o wszystkich stanowiskach i płatnościach.
- Naliczanie kar i opłat porządkowych.
Nasze wdrożenia systemu do zarządzania powierzchniami
- Zielonogórski Rynek Rolno-Towarowy S.A. – Zobacz case study z wdrożenia