Outsourcing IT
Szukasz partnera, któremu powierzysz obsługę informatyczną? A może potrzebujesz wsparcia dla istniejącego działu IT?


Outsourcing IT
W ramach outsourcingu IT przejmujemy opiekę nad infrastrukturą informatyczną naszych klientów, a więc komputerami, sieciami lokalnymi, serwerami oraz urządzeniami sieciowymi.
Pomagamy także wewnętrznym działom IT w codziennych wyzwaniach, zarówno jako pierwsza, jak i druga linia wsparcia.
Dla kogo jest zewnętrzna
obsługa informatyczna?
Jak możemy Ci pomóc?
Oferujemy kompleksowy outsourcing informatyczny, dlatego jeśli szukasz solidnego partnera technologicznego, gotowego do przejęcia wszystkich zadań związanych z obszarem IT, możesz na nas polegać.
Zapewniamy pełen zakres usług informatycznych, a także wsparcie Twojego działu informatycznego w efektywnym zarządzaniu infrastrukturą.
Średnie doświadczenie naszego zespołu w obszarze outsourcingu IT przekracza 15 lat, co gwarantuje, że infrastruktura informatyczna w Twojej firmie jest w rękach doświadczonych specjalistów.


Do zadań realizowanych w ramach usługi outsourcingu IT należą między innymi:
- Wdrożenie i konfiguracja narzędzi IT
- Wdrożenia Microsoft 365
- Wdrożenie i konfiguracja Active Directory
- Migracje systemów i serwerów pocztowych
- Wdrożenia programów antywirusowych
- Wdrożenia systemów bezpieczeństwa internetowego i sieci
- Serwis sprzętu i komputerów
- Modernizacja komputerów
- Usuwanie awarii sprzętowych i programowych
- Instalacja i konfiguracja nowego sprzętu (komputery, urządzenia peryferyjne, podzespoły)
- Konfiguracja kont mailowych
- Aktualizacja i konfiguracja oprogramowania systemowego i antywirusowego na stacjach roboczych
- Doradztwo informatyczne
- Helpdesk
- Administracja siecią komputerową
- Zarządzanie serwerami i macierzami
- Zarządzanie infrastrukturą teleinformatyczną
- Konfiguracja serwerów w sieci
- Zarządzanie usługami np. Microsoft 365
- Zarządzanie bezpieczeństwem sieci
- Projektowanie sieci teleinformatycznych
- Konfiguracja urządzeń sieciowych
- Backup danych
- Konfigurowanie szyfrowanych wirtualnych sieci prywatnych VPN


Jakie korzyści niesie za sobą
outsourcing IT?
GAMP Data Center
Posiadamy własne Data Center zlokalizowane w Polsce o klasie dostępności Tier III, dzięki któremu nasi klienci mają możliwość skorzystania z dodatkowych usług cloudowych, takich jak:
- Administracja backupem
- Archiwizacja danych
- Kolokacja serwerów
- Hosting serwerów
- Dedykowane serwery VPS
- Dzierżawa serwerów fizycznych
- Migracja danych do chmury Microsoft


Dlaczego my?
Nie boimy się wyzwań, dlatego angażujemy się we współprace, które wymagają od nas niestandardowego GSU (gotowość świadczenia usług), nawet jeśli oznacza to dla nas pełną gotowość przez cały rok.
Potrafimy radzić sobie w trudnych sytuacjach i chociaż wiemy, że awarie w biznesie się zdarzają, przechodzimy przez nie wspólnie z naszymi klientami.


Jak wygląda rozpoczęcie współpracy?
Nowe współprace w zakresie obsługi informatycznej rozpoczynamy od audytu informatycznego, podczas którego oceniamy funkcjonowanie sprzętu, oprogramowania, sieci oraz stopień bezpieczeństwa danych.
Po przeprowadzonej analizie przedstawiamy rekomendacje zmian i modernizacji, a następnie pomagamy w doborze i wdrożeniu najlepszych rozwiązań dla Twojego biznesu.
Każdemu klientowi przydzielamy dedykowanego opiekuna, który zapewnia wsparcie informatyczne na każdym etapie współpracy.


Jak wybrać dostawcę usług IT?
- 22 strony
- Wskazówki dla właścicieli i managerów IT
- Darmowa checklista
- Administratorem danych osób pobierających ebook jest GAMP Sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze przy Al. Konstytucji 3-go Maja 8, 65-803 Zielona Góra (dalej: Administrator). Z Administratorem można kontaktować się listownie, pisząc na adres wskazany powyżej oraz mailowo, pisząc na adres: kontakt@gamp.pl.
- Powołaliśmy Inspektora ochrony danych, z którym można kontaktować się pisząc na adres iod@gamp.pl.
- Przetwarzamy Twoje dane w celu: budowania naszego profesjonalnego wizerunku, marketingu oferowanych przez nas produktów i usług a także obrony przed roszczeniami, w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Masz prawo wyrazić swój sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych oraz wycofać udzielone zgody, pisząc na adres iod@gamp.pl.
- Pełną informację na temat przetwarzania Twoich danych, w tym przysługujących Ci praw, znajdziesz tutaj.*


Microsoft SPLA
Dzięki udziałowi w programie SPLA (Services Provider License Agreement), nasi klienci mogą korzystać z wszystkich rozwiązań serwerowych i biznesowych firmy Microsoft za miesięczną opłatą.
Oznacza to, że nie muszą nabywać własnych licencji, lecz mogą korzystać bezpośrednio z licencji udostępnionych przez usługodawcę, czyli przez nas.
Microsoft SPLA to rozwiązanie dla firm, które chcą w elastyczny sposób korzystać z najnowszych produktów i wersji oprogramowania Microsoft, płacąc jedynie za licencje, których faktycznie używają.


Zobacz, co zrobiliśmy
dla naszych klientów
