Outsourcing IT
Potrzebujesz partnera technologicznego? Szukasz wsparcia dla swojego działu IT?
Jesteśmy certyfikowanym partnerem
Outsourcing IT
W ramach outsourcingu IT przejmujemy opiekę nad infrastrukturą informatyczną naszych klientów, a więc komputerami, sieciami lokalnymi, serwerami oraz urządzeniami sieciowymi.
Pomagamy także wewnętrznym działom IT w codziennych wyzwaniach, zarówno jako pierwsza, jak i druga linia wsparcia.
Dla kogo jest zewnętrzna
obsługa informatyczna?
Jak możemy Tobie pomóc?
Oferujemy kompleksowy outsourcing informatyczny, dlatego jeśli szukasz solidnego partnera technologicznego, gotowego do przejęcia wszystkich zadań związanych z obszarem IT, możesz na nas polegać.
Zapewniamy pełen zakres usług informatycznych, a także wsparcie Twojego działu informatycznego w efektywnym zarządzaniu infrastrukturą.
Średnie doświadczenie naszego zespołu w obszarze outsourcingu IT przekracza 15 lat, co gwarantuje, że infrastruktura informatyczna w Twojej firmie jest w rękach doświadczonych specjalistów.
Do zadań realizowanych w ramach usługi outsourcingu IT należą między innymi:
- Wdrożenie i konfiguracja narzędzi IT
- Wdrożenia Microsoft 365
- Wdrożenie i konfiguracja Active Directory
- Migracje systemów i serwerów pocztowych
- Wdrożenia programów antywirusowych
- Wdrożenia systemów bezpieczeństwa internetowego i sieci
- Serwis sprzętu i komputerów
- Modernizacja komputerów
- Usuwanie awarii sprzętowych i programowych
- Instalacja i konfiguracja nowego sprzętu (komputery, urządzenia peryferyjne, podzespoły)
- Konfiguracja kont mailowych
- Aktualizacja i konfiguracja oprogramowania systemowego i antywirusowego na stacjach roboczych
- Doradztwo informatyczne
- Helpdesk
- Administrowanie sieciami komputerowymi
- Administrowanie serwerami i macierzami
- Zarządzanie infrastrukturą teleinformatyczną
- Konfiguracja serwerów w sieci
- Zarządzanie usługami np. Microsoft 365
- Zarządzanie bezpieczeństwem sieci
- Projektowanie sieci teleinformatycznych
- Konfiguracja urządzeń sieciowych
- Backup danych
- Konfigurowanie szyfrowanych wirtualnych sieci prywatnych VPN
Jakie korzyści niesie za sobą
outsourcing IT?
Jak wybrać dostawcę usług IT?
- 22 strony
- Wskazówki dla właścicieli i managerów IT
- Darmowa checklista
Dlaczego my?
Nie boimy się wyzwań, dlatego angażujemy się we współprace, które wymagają od nas niestandardowego GSU (gotowość świadczenia usług), nawet jeśli oznacza to dla nas pełną gotowość przez cały rok.
Potrafimy radzić sobie w trudnych sytuacjach i chociaż wiemy, że awarie w biznesie się zdarzają, przechodzimy przez nie wspólnie z naszymi klientami.
Jak wygląda rozpoczęcie współpracy?
Nowe współprace w zakresie obsługi informatycznej rozpoczynamy od audytu informatycznego, podczas którego oceniamy funkcjonowanie sprzętu, oprogramowania, sieci oraz stopień bezpieczeństwa danych.
Po przeprowadzonej analizie przedstawiamy rekomendacje zmian i modernizacji, a następnie pomagamy w doborze i wdrożeniu najlepszych rozwiązań dla Twojego biznesu.
Każdemu klientowi przydzielamy dedykowanego opiekuna, który zapewnia wsparcie informatyczne na każdym etapie współpracy.
GAMP Data Center
Dysponujemy własnym Data Center zlokalizowanym w Polsce o klasie dostępności Tier III. Dzięki temu nasi klienci mogą korzystać z dodatkowych usług chmurowych, takich jak:
- Administracja backupem
- Archiwizacja danych
- Kolokacja serwerów
- Hosting serwerów
- Dedykowane serwery VPS
- Dzierżawa serwerów fizycznych
- Migracja danych do chmury Microsoft
Microsoft SPLA
Dzięki udziałowi w programie SPLA (Services Provider License Agreement), nasi klienci mogą korzystać z wszystkich rozwiązań serwerowych i biznesowych firmy Microsoft za miesięczną opłatą.
Oznacza to, że nie muszą nabywać własnych licencji, lecz mogą korzystać bezpośrednio z licencji udostępnionych przez usługodawcę, czyli przez nas.
Microsoft SPLA to rozwiązanie dla firm, które chcą w elastyczny sposób korzystać z najnowszych produktów i wersji oprogramowania Microsoft, płacąc jedynie za licencje, których faktycznie używają.