Outsourcing IT
Potrzebujesz partnera technologicznego? Szukasz wsparcia dla swojego działu IT?
Jesteśmy certyfikowanym partnerem
Outsourcing IT
W ramach usługi outsourcingu IT przejmujemy opiekę nad infrastrukturą informatyczną naszych klientów, a więc komputerami, sieciami lokalnymi, serwerami oraz urządzeniami sieciowymi.
Pomagamy także wewnętrznym działom IT w codziennych wyzwaniach, zarówno jako pierwsza, jak i druga linia wsparcia.
Dla kogo jest usługa
outsourcingu informatycznego?
Jak możemy Tobie pomóc?
Oferujemy kompleksowy outsourcing informatyczny, dlatego jeśli szukasz solidnego partnera technologicznego, gotowego do przejęcia wszystkich zadań związanych z obszarem IT, możesz na nas polegać.
Zapewniamy pełen zakres usług informatycznych, a także wsparcie Twojego działu informatycznego w efektywnym zarządzaniu infrastrukturą IT.
Średnie doświadczenie naszego zespołu w obszarze outsourcingu IT przekracza 15 lat, co gwarantuje, że infrastruktura informatyczna Twojej firmy jest w rękach doświadczonych specjalistów.
Zadania w ramach usługi outsourcingu IT
I linia wsparcia
Pierwsza linia wsparcia, zwana również helpdeskiem, jest pierwszym punktem kontaktu dla użytkowników zgłaszających problemy techniczne.
Pracownicy I linii wsparcia są odpowiedzialni za odbieranie zgłoszeń i udzielanie podstawowej pomocy technicznej, takiej jak:
- resetowanie haseł,
- konfiguracja podstawowych ustawień,
- instrukcje obsługi,
- ogólne wsparcie techniczne dla oprogramowania.
Jeśli problem przekracza umiejętności I linii wsparcia, zostaje przekazany do II linii wsparcia.
II linia wsparcia
Druga linia wsparcia to bardziej zaawansowany technicznie zespół, który otrzymuje zgłoszenia od I linii wsparcia, które nie zostały rozwiązane.
Pracownicy II linii wsparcia mają specjalistyczną wiedzę na temat systemów i oprogramowania, dlatego są w stanie rozwiązywać bardziej skomplikowane problemy.
Do ich zadań należą:
- analizy zgłoszeń,
- diagnozowanie problemów,
- przeprowadzanie zaawansowanych testów,
- rozwiązywanie skomplikowanych problemów technicznych.
Wdrożenia usług IT
Oferujemy pełne wsparcie we wdrożeniach i konfiguracji rozwiązań IT, które zwiększą bezpieczeństwo i efektywność Twojej organizacji.
Wdrożenia systemów bezpieczeństwa internetowego i sieci
Wdrożenie i konfiguracja narzędzi IT
Wdrożenia Microsoft 365
Wdrożenie i konfiguracja Active Directory
Migracje systemów i serwerów pocztowych
Wdrożenia programów antywirusowych
Wsparcie IT
Zapewniamy profesjonalne wsparcie IT dostosowane do potrzeb Twojego biznesu.
Instalacja i konfiguracja nowego sprzętu (komputery, urządzenia peryferyjne, podzespoły)
Aktualizacja i konfiguracja oprogramowania systemowego i antywirusowego na stacjach roboczych
Doradztwo informatyczne w zakresie nowoczesnych technologii
Serwis sprzętu i komputerów
Modernizacja komputerów
Helpdesk
Konfiguracja kont mailowych
Usuwanie awarii sprzętowych i programowych
Administracja IT
Oferujemy kompleksową administrację IT, która zapewnia stabilność, bezpieczeństwo i optymalną wydajność Twojej infrastruktury.
Konfigurowanie szyfrowanych wirtualnych sieci prywatnych VPN
Administrowanie sieciami komputerowymi
Administrowanie serwerami i macierzami
Konfiguracja serwerów w sieci
Zarządzanie usługami np. Microsoft 365
Zarządzanie bezpieczeństwem sieci
Projektowanie sieci teleinformatycznych
Konfiguracja urządzeń sieciowych
Backup danych
Zarządzanie infrastrukturą teleinformatyczną
Jakie korzyści niesie za sobą
outsourcing IT?
Jak wybrać dostawcę usług IT?
- 22 strony
- Wskazówki dla właścicieli i managerów IT
- Darmowa checklista
Dlaczego my?
Nie boimy się wyzwań, dlatego angażujemy się we współprace, które wymagają od nas niestandardowego GSU (gotowość świadczenia usług), nawet jeśli oznacza to dla nas pełną gotowość przez cały rok.
Potrafimy radzić sobie w trudnych sytuacjach i chociaż wiemy, że awarie w biznesie się zdarzają, przechodzimy przez nie wspólnie z naszymi klientami.
Jak wygląda rozpoczęcie współpracy?
Nowe współprace w zakresie obsługi informatycznej rozpoczynamy od audytu informatycznego, podczas którego oceniamy funkcjonowanie sprzętu, oprogramowania, sieci oraz stopień bezpieczeństwa danych.
Po przeprowadzonej analizie przedstawiamy rekomendacje zmian i modernizacji, a następnie pomagamy w doborze i wdrożeniu najlepszych rozwiązań dla Twojej firmy.
Każdemu klientowi przydzielamy dedykowanego opiekuna, który zapewnia wsparcie informatyczne na każdym etapie współpracy.
GAMP Data Center
Dysponujemy własnym Data Center zlokalizowanym w Polsce o klasie dostępności Tier III. Dzięki temu nasi klienci mogą korzystać z dodatkowych usług chmurowych, takich jak:
- Administracja backupem
- Archiwizacja danych
- Kolokacja serwerów
- Hosting serwerów
- Dedykowane serwery VPS
- Dzierżawa serwerów fizycznych
- Migracja danych do chmury Microsoft
Microsoft SPLA
Dzięki udziałowi w programie SPLA (Services Provider License Agreement), nasi klienci mogą korzystać z wszystkich rozwiązań serwerowych i biznesowych firmy Microsoft za miesięczną opłatą.
Oznacza to, że nie muszą nabywać własnych licencji, lecz mogą korzystać bezpośrednio z licencji udostępnionych przez usługodawcę, czyli przez nas.
Microsoft SPLA to rozwiązanie dla firm, które chcą w elastyczny sposób korzystać z najnowszych produktów i wersji oprogramowania Microsoft, płacąc jedynie za licencje, których faktycznie używają.